Motionsguidens logo

fredag, mars 17, 2006

åh gud, vad har jag gett mig in på?

Det här med maten är svårare än jag trodde att det skulle vara. Innan var det mycket mer av få i sig mat när man kunde. Nu när jag är medveten om att jag måste äta regelbundet och "ordentligt" så får jag dåligt samvete över att ha ätit frukost vid kl 10 (en köpt clubsandwitch) och ätit en banan till middag (det var efter en träning och när jag slutligen kom hem var alldeles för trött för att laga mat... sen blev det bara för sent). Ska göra en lista i helgen, planera mina måltider bättre.

Träningen har ändå gått bra. Kom iväg till gymmet i onsdags och tränade 20 min trappmaskin och 10 min "powerwalking" på löpband och styrketränade rygg , korsrygg och mage. Ska till gymmet idag (efter jobbet) och på söndag hade jag tänkt.


Besök gärna www.motionsguiden.se



Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Etiketter:



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se