Motionsguidens logo

fredag, mars 24, 2006

vecka 2...

Så allt har väl gått bra. Har tränat både ons och torsdag... Så får jag hoppas att jag orkar med att träna i helgen. Det är inte så lätt när man lite "helgseg", om ni förstår vad jag menar.

Jag har också vägt mig igen (mest för att jag trodde att jag hade gjort något fel när jag vägde mig i måndags...) men nej. Jag väger fortfarande 64, nått kilo. Wow.

Maten börjar bli jobbig igen. Inte för att gnälla (hatar folk som gnäller, vill inte bli en gnällare för då blir jag automatiskt en "sån där som jag hatar" och vi ska inte ägna os åt självförakt här). Men man är så himla trött efter att ha tränat och åkt pendeln i 30-40 min... Man orkar inte! Så jag köper färdiga sallader... med kanske en aning för mycket kolhydrater i form av bulgur. Så jag bryter mot flera riktlinjer här. Jag är VRÅLHUNGRIG när jag äter min sallad och PROPPMÄTT när jag är färdig med den och sen äter jag kanske lite för mycket kolhydrater när jag egentligen borde få i mig mer proteiner. Suck. U are damned if you do, damned if you don't.... Haahhahaahaaa

En tanke hade varit att äta på tåget hem från träningen, vilket inte direkt tilltalar mig. Jag vet inte om ni har besökt vårt kära hufvudstad och rest med dess kollektivtrafik och i synerlighet pendeltågen. Men att äta i dom suskiga vagnarna hade varit en sanitär olägenhet, usch. Får vem som helst att tappa apetiten. Som jag nu har sagt i veckor, jag får komma på något.



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se