Motionsguidens logo

tisdag, april 11, 2006

63,5 kg

vägde jag igår, det går framåt!

Igår var en underbar dag. Fick energi från igenstans och jag körde stenhård konditionsträning på trappmaskin. Tränade också mage och korsrygg hårt. Av någon anledning fick energi över för att ta en liten omväg till ica för att handla in mat. Och sedan vidare till södra station för att ta pendeln hem.

Och när jag kom hem orkade jag laga en enklare middag. Skumt, brukar aldrig hända... Hoppas att jag får sådan energi oftare! Måste vara solen...



Denna blogg finns placerad i
Malmö
på bloggkartan.se

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se