Motionsguidens logo

onsdag, april 05, 2006

Jag har inte glömt bort...

... Jag har bara varit upptagen.

Så förra veckan var jag jätteduktig (enligt mig själv) och tränade 4 dagar tis, tors,fre OCH lördag. Ja jag vet, jag vet inte heller hur jag orkade. Men jag körde trappmaskin och lite styrka. På lördagen körde jag ett 45 min spinningpass. Jag höll på att dö eller nej jag höll på att mörda instruktören. Ibland blir deras "uppmuntrande" ord irriterande. OCH DERAS EUROTRASH TECHNO.... whats up with that??? man kan spinna till annat, tro mig jag har gått på pass med en skön gubbe som spelade Tina Turners "proud mary" och marilyn mansons version av "tainted love" och massa annat härligt.

En annan sak. När ni går ut och festar... GLÖMT INTE ATT DANSA! Gjorde det i lördags och jag svettades massor och det var dessutom kul! Har en speciell dans till simian "we are your friends" som man får låren och bakdelen tränad... hur vet jag det? Jag hade träningsverk dagen efter....

Har försökt tänka på vad jag äter men "mellis" är svårt att få i sig. Har hittat keso med ananas... yummie!

Vägde mig igår tisdagen den 4 april och då vägde jag 64 kg. sååå... jag har gått ner 3 hekto. Inte så illa.

OCH... en min gaykompis sa "shit dina lår har blivit mycket mindre..." sen så var det iförsig länge sedan han såg mina lår... men ändå, man blir glad!


Besök gärna www.motionsguiden.se



Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Etiketter:



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se