Motionsguidens logo

onsdag, april 19, 2006

Nu föll allt!

Vägde mig igår... 65 kg... VAD F*N tänkte jag för mig själv. Vad f*n har jag gjort tänkte jag för mig själv... Har viserligen varit otroligt svullen sedan i måndags men vad f*n... lite svullnad, gas och "premenstruella besvär" kan inte väga 2 kg. Suck. Jag hatar att vara tjej. Det känns som 9 steg bakåt.

Jag som tyckte att jag hade varit så duktig, mina lovehandels hade blivit mindre... Det är verkligen jättekul när man själv börjar känna sig mindre!

Anyway mina vänner. Har äntligen börjar på Mireille Guilianos Franska kvinnors smala hemligheter. Den är väldigt rolig att läsa och dessutom lättläst. Jag är i processen att upptäcka mina "demoner" och marodörer. Och att få in balansen... har försökt nu i en månad.... HAHAHHAHAAA

Träningen går som vanligt, 3 gånger per vecka och jag försöker variera det jag gör.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Etiketter:



2 Kommentarer:

Anonymous erikd sa...

Vågen ska man inte förlita sig allt för mycket på, då ger spegeln en bättre bild av vad som faktiskt pågår. Tycker du att det ser bättre ut, var glad, det är väl ändå det viktiga?

2kg kan vara att du ätit på annat sätt kvällen innan jämfört med förra vägningen, eller bara vara vätska. Är inte förhållandena identiska tycker jag vågen stämmer dåligt egentligen. Ge inte upp för något sånt där, kämpa på!

20 april, 2006 19:52

 
Blogger Nadia Silva sa...

jo, tror att jag är laktosintolerant...

Och vem har sagt något om att ge upp!? :)

21 april, 2006 13:22

 

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se