Motionsguidens logo

tisdag, april 25, 2006

vägde mig igår... 64.7 kg

hmmm, ja. Nu när jag har tänkt på det så har jag faktiskt slarvat med kosten. Och "unnat" mig lite för ofta och mina portioner är fortfarande för stora.

Å andra sidan är jag väldigt nöjd med min kropp. Den ser mindre och fastare ut. Har fått på mig ett par byxor som jag köpte för ett tag sedan , såg ut som kassler i dem då eftersom jag tvunget skulle ha en tight slimmad modell (säger jag cheap monday så kanske ni vet vad jag menar). Anyway, nu sitter dom löst och bra. Men jag hade velat få mindre armar (fettet runt biceps och triceps) och magkula (hahahhahhhaaha ganska gulligt ord). Filip, finns det något sätt att "target" dessa ställen? (antagligen inte men det skadar inte att fråga)

Igår tränade jag hårt! Stairmaster 30 min i högt tempo samt mage, korsrygg, rygg och axlar. Jag kände mig så duktig att till och med kände mig mindre och lättare när jag gick ifrån gymmet. Löjligt jag vet, men det kändes så!



2 Kommentarer:

Blogger Filip Lam sa...

Du kämpar på bra :-). Jag hoppas att du hinner njuta av träningen också. Kul att se att du fått känna på framgång. När det gäller din vikt så är du rätt på det. Stirra dig inte blind på siffrorna för det kan hoppa lite fram och tillbaka. Men det är ändå tydligt att du har gått ner, vilket är bra. Din viktnedgång sker också i en bra takt.

När det gäller fettminskningen runt armar så är det enklaste och bästa sättet samma som vi diskuterat tidigare. Fortsätt med konditionsträningen så kommer det att funka bra för dig. Som sagt fettförbränning sker inte lokalt utan över hela kroppen. Men du är helt på rätt spår. Ha tålamod och ha roligt så kommer du att uppnå dina mål :-D

25 april, 2006 23:59

 
Blogger Nadia Silva sa...

tänkte väl det hahahahah!

26 april, 2006 11:22

 

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se