Motionsguidens logo

fredag, juni 09, 2006

Efter semestern...

Åkte till köpenhamn för inte så länge sedan. Det var hur kul som helst, gick överallt och i flera timmar... och kände mig riktigt bra

Men när man man kom hem så kände jag mig lite trött och besviken. Delvis trött efter resan men jag var otroligt besviken för att jag inte hade nått min idealvikt... Så jag drog mig tillbaka och funderade lite... Funderade lite på varför jag vill gå ner mer. Jag är ju faktiskt väldigt nöjd. Jag har ju fått på mig byxor som jag hade på mig som 19-20 åring hahahhahaha otroligt tillfredställande! Men det som jag fortfarande inte fått in riktigt är balansen...

Och jag kan säga att jag kommer att börja igen. Känns bättre att "börja på ny kula". Nya stategier. Ska köpa en våg så att jag kan väga mina måltider.

Nåväl, återigen,önska mig lycka till mina vänner. 'Cause here i go again! hahhahahahahhaha

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , ,



3 Kommentarer:

Anonymous Anna sa...

Jag önskar dig alltså all lycka till! Men varför sträva efter idealvikt om du redan lyckas få på dig byxor som du hade på dig som 19-åring?

07 juni, 2007 11:32

 
Anonymous joanna sa...

synd att vara efter semester ;P min är fortfarande framför mig och jag ser fram emot den. Hoppas bli av med ett par kilo då :)

02 juli, 2007 14:39

 
Anonymous Evelina sa...

Bry dig inte så mycket om din vikt! Det viktigaste är vilken person du är och inte hur mycket du väger!

02 juli, 2007 22:48

 

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se