Motionsguidens logo

lördag, juli 22, 2006

Majs som snacks

När man hör ordets snacks tänker man på saker som man äter när man går på bio. Det kan vara chips, godis, nötter eller något annat. Jag bruka äta en burk majs som snacks. Det kanske inte är helt normalt men det smakar bra so why not eller hur? Dessutom så ger det en bättre eftersmak än onyttiga snacks om ni förstår vad jag menar. Men jag skulle ändå aldrig få för mig att ta med mig en burk majs in i biosalongen. Inte för att det är någon större skillnad att äta majs på bio än framför teven men ändå. Känns ändå inte riktigt rätt. En gång när jag skulle på bio med ett par vänner så precis som de flesta gör innan de går på bio, de köper snacks. Alla plockar med sig läsk, godis, chips och popcorn. Jag kommer ut med frukt och yoghurt. Mina vänner tittade på mig som om jag vore E.T men egentligen så var mina frukter mer naturliga än det de tänkte stoppa i sig. Jag antar att allt prasslande från godis- och chipspåsar är så starkt associerat till bioupplevelsen att det krävs någon väldigt modig för att kunna bryta den trenden. Någon dag ska jag ta med mig en burk majs in i salongen ☺

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,



2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att Du har visat att Du vågar gå Din egen väg genom att ta med frukt. Positivt! Vill Du ta med en burk majs så gör det!-
Du får något gott att snaska på och bjuder Dina polare på en rolig grej att prata om!

10 maj, 2007 18:25

 
Blogger Filip Lam sa...

haha precis!

10 maj, 2007 21:20

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se