Motionsguidens logo

onsdag, augusti 30, 2006

Träna med stil

Jackie goes jogging är ett ungt svenskt företag som tillverkar exklusiva sportkläder av högkvalitativa och funktionella sporttyger som hjälper kroppen att hålla sig torr och sval när du tränar.

Så här beksriver företaget själva sin kollektion: "Inspiration till designen har enligt hämtats från modevärlden vilket resulterat i kombinationen "chica" men samtidigt 100% funktionella träningskläder."

Intressant idé de har med att kombinera två väldigt populära ämnen, sport och mode. Om det kommer lyckas kommer tiden att utvisa. Priset på deras kläder matchar iaf modevärldens. Vad sägs om en v-ringad t-shirt för 68 euro?

Bilden kommer från Jackie goes jogging

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Etiketter:



2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hejsan!

Jag har hittat er sida som jag som är nybörjare på träning tycker är jättebra! Jag köpte ett hopprep då jag blev inspirerad ( ch jag använder det)

Jag har ju bestämt att jag ska vandra 80 mil i spanien ( är totalt otränad) så jag måste verkligfen träna och hitta inspiritation vilket ni gett mig. Följ mig gärna i min blogg ( behölver all suport jag kan få)
Tack för sidan.

30 augusti, 2006 21:43

 
Blogger Filip Lam sa...

Givetsvis ska du få support Maria.

31 augusti, 2006 14:42

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se