Motionsguidens logo

tisdag, augusti 29, 2006

Vad får dig att vakna upp på morgonen?

Jag är verkligen ingen morgonmänniska även om jag älskar att vara uppe på morgonen. Det kanske låter motsägelsefullt men det är det inte. Det jag inte gillar är nämligen själva uppvaknandet. Det börjar alltid med att jag hör mina trevliga väckarklockar. Jag har tre, det säger något om hur mycket om mig på morgonen. Att stiga upp är nämligen det svåraste. Vägen in till badrummet kan också vara rätt svår. Ögonen är knappt öppna, balansen horribel och tröttheten hänger över hela kroppen. Idag hade jag dock inte så svårt att vakna till eftersom när jag väl nådde badrummet hängde det en stor spindel ett par centimeter framför min näsa. Snacka om att jag var klarvaken efter det. Ett tufft träningspass direkt efter hade inte varit några problem. Så nu har jag äntligen hittat det jag letat efter alla dessa år, något som får mig att vakna upp på mindre än en sekund.

Andra bloggar om: , , , ,



2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hihi.

jag ha en liten plastspindel uppsatt på väggen i gästtoan som man först lägger märke på då man sitter ner på toa-tronen.

Alltid lika kul att höra gäster gallskrika när de går in där :-)

29 augusti, 2006 16:28

 
Blogger Filip Lam sa...

hahaha

29 augusti, 2006 18:38

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se