Motionsguidens logo

torsdag, september 21, 2006

Jag trodde Yee-ha var ett skämt

Jag trodde verkligen att denna produkt var ett skämt men tydligen finns den på riktigt. Det jag som fick mig att tvivla var inte det de säger om ridning men om ni tittar på videon så förstår ni vad jag menar. Under den första videon får ni också se "träningsmaskinen" (eller vad det nu är för något egentligen) i verkligheten. Maskinen kostar 998 dollar och finns att hitta på tillverkarens hemsida.






Andra bloggar om: , , ,

Etiketter:



1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

haha! jag tror fan inte pa d! kan inte vara sant! ser helt vardelost ut :P

03 oktober, 2006 03:13

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se