Motionsguidens logo

tisdag, september 18, 2007

Vad sägs om en krigsdans före varje match?

Ok kära läsare. Om ni inte har sett vad jag kommer visa er nu så är ni definitivt in for a treat. Jag kommer nämligen att posta 2 videor av den krigsdans som framförs av Nya Zealands rugbylag strax före en match. Vilken upplevelse det är bara av att se den! Jag undrar hur det kändes för det första laget som fick se det för dansen ser väldigt skräckinjagande ut. Jag får nästan gåshus bara av att skriva detta.





Andra bloggar om: , , , , , ,

Etiketter: ,



2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

wow vad kul!

Precis detta var det en tjej på idrottspsykologin som snackade om igår!

Tusen tack att du hittade dem och la ut dem!

04 oktober, 2007 08:31

 
Blogger Filip Lam sa...

jag älskar att titta på dem. Fylls av energi varje gång :-)

/Filip

04 oktober, 2007 15:42

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se