Motionsguidens logo

tisdag, november 15, 2005

Dag 14: Vägen till 100 armhävningar

Idag är det sista dagen på programmet. Allt som återstår är ett 100%-test i morgon. Idag är också den lugnaste dagen på programmet. Bara 9 armhävningar var 120:e minut känns som en dag på spa jämfört med de andra dagarna. Men jag känner verkligen att programmet har gett resultat även om kroppen är rätt utmattad för tillfället. Man kan verkligen se hur arm- och bröstmusklerna har formats. När jag tittar i spegeln kan jag tydligt urskilja de olika musklerna i armen från varandra (i synnerhet m. triceps brachii, m. biceps brachii och m. deltoideus).

* Personen på bilden är en modell och har ingenting med mig att göra.

Etiketter: ,



2 Kommentarer:

Blogger Hindrum sa...

Kan ju säga att det var delvis er blogg som inspirerade mig att starta min. lonnfet.blogspot.com

15 november, 2005 17:56

 
Blogger Filip Lam sa...

kul att höra att motionsguiden kan hjälpa andra :-)

16 november, 2005 15:04

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se