Motionsguidens logo

fredag, augusti 11, 2006

And we're back

Då är vi tillbaka igen efter ett kort uppehåll och ett par förändringar. Den stora förändringen är att jag numera har ett körkort :-D. Känns oerhört bra och nu kan jag också visa för alla inklusive mig själv att jag inte bara cyklade överallt för att jag var tvungen. Att cykla är ett billigt, snabbt, enkelt, miljövänligt och hälsosamt. Att ha tillgång till bil är även bra det men för vår egen och andras skull ska vi inte använda den mer än vad vi behöver. Att bila behöver inte heller automatiskt leda till inaktivitet. Tvärt om leder det till att man har tillgång till fler träningshallar och andra aktiviteter. Nog om det, nu ska vi prata om vad som ska hända på Motionsguiden istället.

Vi har nya spännande artiklar på väg åt er läsare. Den första är den tredje delen i vår artikelserie om topprestation. Nästa artikel kommer att behandla föreställningsträning. Ser verkligen fram emot att publicera den eftersom jag har själv tillämpat de teknikerna för att klara både körkortet och 100 armhävningar. Nästa artikel handlar om magövningar. Vi har hittills varit alldeles för dåliga på att skriva sådana typer av artiklar. Fler artiklar och nya funktioner är också på väg. Stay tuned for more!

Jag vill också passa på att säga grattis till Johan Wissman för hans silver och fantastiska prestation i Friidrotts-EM. Johan läste idrottspsykologi tillsammans med mig och det verkar som att han har haft en hel del nytta av de kunskaper han fick ☺.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Etiketter:



1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Å, vad kul att du/ni är tillbaka!

Ser fram emot kommande artiklar!!

11 augusti, 2006 14:59

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se