Motionsguidens logo

tisdag, mars 13, 2007

Patrics åtta veckor till bättre kondition - De förkylda veckorna

Elände! Precis när jag trodde att jag var frisk och hade kommit igång med programmet igen blev jag istället ordentligt sjuk och fick spendera en halv vecka i sängen. Eftersom snörvlandet därefter höll i sig i ytterligare en och en halv vecka förvandlades mitt program till: Patrics sex veckor till sämre kondition. I denna situation finns inte mycket att välja på. För att vi ska få en så bra test som möjligt av programmet så kommer även jag att starta om från början. Denna gång ska jag iaktta lite extra försiktighetsåtgärder när det gäller att undvika förkylningar...

Samtidigt vill jag passa på att uppmana de som tränar regelbundet att själv testa programmet! Jag startar mina åtta veckor till bättre kondition vecka 12. När startar du?

Etiketter: ,



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se