Motionsguidens logo

söndag, november 27, 2005

Dag 26: Vägen till 100 armhävningar!

Idag påbörjade jag ett nytt två-veckorsprogram. Jag började med att testa max precis som förra gången. Sist blev det 45 armhävningar. Denna gången blev det 66, så det går uppåt. Ett hyfsat resultat. Jag var nöjd iaf. Målet efter två veckor är att klara 85 armhävningar. Ett utmanande, tidsbegränsat och tydligt mål, precis som målsättningar ska vara.

Så här ser första delen ut:

Dag 1 (idag): Max 66, sedan 20 armhävningar var 60:e min.
Dag 2: 33 armhävningar var 60:e min.
Dag 3: 40 armhävningar var 45:e min.
Dag 4: 17 armhävningar var 60:e min.
Dag 5: 30 armhävningar var 30:e min.
Dag 6: 26 armhävningar var 60:e min.
Dag 7: 13 armhävningar var 90:e min.

För er som undrar vad jag håller på med eller själva vill testa på Pavel Tsatsoulines armhävningsprogram så skrev jag om det i ett tidigare inlägg (Vägen till 100 armhävningar).


[uppdatering]
Nu finns alla inlägg i detta ämne samlade i två artiklar.

> Del 1: Vägen till 100 armhävningar
> Del 2: Vägen till 100 armhävningar

Etiketter: ,



2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har nu gjort denna "Vägen till 100 armhävningar!". Maxade 15 vid första dagen och efter att kört två veckor så fixade jag 24 armhävningar. Gjorde då precis som man skulle göra förutom dag 9 som var alldeles för tuff... (gjorde dock så gott jag kunde)

31 augusti, 2006 21:20

 
Blogger Filip Lam sa...

Det är ett tufft program definitivt. Jag tror inte jag klarade att följa programmet punkt o pricka någon gång. Resultaten kommer ändå. Fortsätt kämpa på bara så kommer du få uppleva en markant ökning :-)

31 augusti, 2006 22:54

 

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se