Motionsguidens logo

torsdag, november 17, 2005

Kort om Pavel Tsatsoulines armhävningsprogram

Jag har nu testat Pavel Tsatsoulines armhävningsprogram som var två veckor långt. Programmet är kort och intensivt och det är svårt att följa det noga. Men jag gjorde så gott jag kunde och även om jag inte följde programmet så jättenoga så blev resultatet ändå överväldigande. Bara efter någon dag så har armhävningarna blivit en vana, en del av vardagen. Att göra armhävningar idag känns mycket lättare än innan jag genomförde programmet. För er som inte känner till programmet så finns det en beskrivning på det i ett tidigare inlägg (Vägen till 100 armhävningar).

Etiketter: ,



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se