Motionsguidens logo

torsdag, april 05, 2007

Våra bästa joggingtips

Våren har äntligen kommit och vad passar bättre än en härlig joggingtur? Motionsguiden.se ger denna månad sina bästa joggingtips i tidningen Allas. I vår joggingskola får du tips på vad du ska tänka på som nybörjare och hur du behåller motivationen uppe när du väl har kommit igång. Utöver våra råd har vi även konstruerat ett nybörjarprogram för alla som har spring i fötterna.

Tidningen Allas kostar 20 kronor och du hittar den hos de flesta tidningsåterförsäljare.

Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: ,



10 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gud så kul. Det där måste jag kolla upp!

09 april, 2007 14:11

 
Blogger Filip Lam sa...

Hej Maria!

Det gör du rätt i :-)
Berätta gärna vad du tyckte om artikeln.

/Filip
Motionsguiden.se

14 april, 2007 10:15

 
Anonymous Anonym sa...

satan i gatan. Jag tror inte den tidningen finns ute längre?

Du får görna mejla reportaget till mig om du har en scanner.

Vore superkul att läsa!

Hälsar Maria

tinnitussan@comhem.se

15 april, 2007 23:37

 
Blogger Filip Lam sa...

är den redan borta?

Inga problem. Jag skickar till din mejl.

16 april, 2007 08:48

 
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Det vore kul att höra vad du tycker om de nya MBT-skorna?

//Janni

16 april, 2007 09:54

 
Blogger Filip Lam sa...

Hej Janni.

Tanken med skorna är god. Jag har dock inte läst någon studie om långtidseffekterna eller testat skorna själva. Tills dess nöjer jag mig med en joggingrunda i skogen :-)

/Filip
Motionsguiden.se

16 april, 2007 11:33

 
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle också hemskt gärna vilja ha artikeln mailad om det skulle kunna gå att fixa?

Min mail: minBurkmat@gmail.com

Tack på förhand!

// Anders

28 april, 2007 16:39

 
Blogger Filip Lam sa...

Hej Anders!

Fixar vi.

/Filip
Motionsguiden.se

28 april, 2007 16:43

 
Blogger Unknown sa...

Även jag skulle gärna läsa artikeln.
Tack på förhand.

21 januari, 2008 21:40

 
Blogger Filip Lam sa...

Hej Martin!

Jättekul att du vill läsa artikeln. Mejla oss din e-postadress så fixar vi biffen.

Adressen är info[at]motionsguiden.se

23 januari, 2008 22:22

 

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se