Motionsguidens logo

fredag, mars 02, 2007

Månadens bästa

Yoga i ditt vardagsrum
Ända sen jag fann Yoga Today har jag provat på deras kostnadsfria yoga-lektioner. Deras videor är i hög kvalité vilket också förklarar de maffiga filstorlekarna. Varje video ligger nästan på 400 megabyte. Inget för modemsurfare med andra ord.

Letar du efter ny musik?
Idag har jag ett suveränt tips till alla musikälskare. Om du skulle vilja upptäcka nya artister som påminner om de du gillar idag så måste du bara titta närmare på Pandoras musiktjänst.

Hur du slappnar av innan du går och lägger dig
Här är en video med bra tips på vad du kan göra för att slappna av innan du går och lägger dig. Genom att slappna av kommer du kunna sova lättare och känna dig mer utvilad när du vaknar. Det handlar alltså inte bara om hur länge du sover utan också hur bra du sover.

Patrics åtta veckor till bättre kondition: fjärde veckan
Det är förkylningstider och denna tråkighet har tyvärr gjort sitt för att sabotera mina åtta veckor till bättre kondition.

Filips 8 veckor till bättre kondition: fjärde veckan
Tiden flyger iväg och nu har det redan gått fyra veckor sen jag började konditionsprogrammet.
Jag testade min kondition med Coopers test efter två veckor för att se om några förbättringar hade skett. Tyvärr kunde jag inte springa samma bana eftersom jag inte befann mig i samma stad som när jag ursprungligen gjorde testet.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Etiketter:



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

Länka till detta inlägg:

Skapa en länk

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se