Motionsguidens logo

måndag, mars 20, 2006

Dag 139: Vägen till 100 armhävningar

För er som följer min väg till 100 armhävningar så kan jag berätta att jag inte har klarat 100 armhävningar ännu. För inte så länge sen klarade jag 88 armhävningar men efter det blev jag tyvärr sjuk. Jag har dessvärre inte kunnat träna på ett tag men nu är jag igång igen. Jag testade mig idag men resultatet blev långt ifrån 88 så jag tänker inte ens skriva hur mycket det var. Men det är lugnt jag är snart uppe i den nivån igen så länge jag håller mig frisk. Jag känner mig nära nu. Kanske är allt som krävs nu lite starkare mentalitet, att verkligen inte ge upp när det börjar bli riktigt jobbigt. Det var trots allt bara 12 kvar, det kan man nästan kämpa sig igenom. Kanske behöver jag sätta på lite Rocky-musik och föreställa mig honom göra armhävningar på en hand hur lätt som helst. Fast vad jag inte minns lika bra nu är hur kämpigt det var att klara 88. På något sätt så känns det ändå alltid att man har lite till, hade jag bara varit mentalt starkare hade jag klarat ett par till, tänker jag.


Besök gärna www.motionsguiden.se



Fler inlägg inom samma ämne:


Dag 122: Vägen till 100 armhävningar
Dag 114: Vägen till 100 armhävningar
Dag 92: Vägen till 100 armhävningar
Dag 85: Vägen till 100 armhävningar
Dag 77: Vägen till 100 armhävningar
Dag 76: Vägen till 100 armhävningar
Dag 37: Vägen till 100 armhävningar
Dag 33: Vägen till 100 armhävningar
Dag 26: Vägen till 100 armhävningar
Dag 25: Vägen till 100 armhävningar
Kort om Pavel Tsatsoulines armhävningsprogram
Dag 15: Vägen till 100 armhävningar
Dag 14: Vägen till 100 armhävningar
Dag 9: Vägen till 100 armhävningar
Dag 8: Vägen till 100 armhävningar

Vägen till 100 armhävningar

Andra bloggar om: , , , , , ,

Etiketter: ,



0 Kommentarer:

Skriv en kommentar

<< Hem



Web Bloggen





Bloggtoppen.se blog search directory BlogRankers.com Hälsa bloggar Check Page Ranking

 © 2007 Motionsguiden.se